Saturday, December 18, 2010

Tissue Paper Flower @ Crepe Paper

Benda ni adalah salah satu aktiviti aku ngan kak an, Fiza dan Ein akan buat masa deco hall nanti...ni lah kawan2 ku yg committed nk tolong aku and ikhlas....mesti korang tertanya2 kan macam mane tissue paper flower....hehe, orang dulu dah buat dah untuk deco pelamin and bunga pahar...mak aku cakap lah...aku pun dh lupe...






Ok2...back to story...bende ni semua under D.I.Y wedding...dlm website Martha pun ada...ni contoh2 tissue paper flower yang kitorg nak buat....boleh dijadikan doorgift ataupun centerpiece...nk letak kt pelamin pun cantek jugak :)

Korang boleh cari tissue paper flower dekat semua house kedai jual barang2 kahwin atau kat Mydin ( lagi murah hehe ) kalau nk guna tissue biasa pun boleh tp bile korang buat dia mudah terkoyak...so aku suggest bilelah tissue paper flower atau org panggil crepe paper


 Cantek tak...Fabric Bouqet ni...benda ni pun senang dibuat...boleh guna kain2 yang dah x pakai.
Yang ni guna paper untuk buat flower...cutekan...gantikan yang ini sebagai bunga tangan korang...meletopppp
ataupun boleh buat prop masa pre @ post wedding photo shoot.

No comments:

Post a Comment