Monday, November 15, 2010

Port Dickson

Tarikh 13 & 14 Nov 2010 adalah tarikh aku dan kawan2 buat REUNION kat Port Dickson, reunion sekolah SM seri intan,ipoh,dah hampir 12 thn aku x jumpe kawan2 ku yg gile ni....hati dok pk..diorg ni masa sama ke or dah berubah......bile dah berborak....memang x hengat, gelak macam setan...aku rasa setan pun kalah hahah...barulah aku tau diorg masa sahabat2 aku yg masih sama perangai cume penampilan je berubah....

Cuma 6 org je yg hadir...walaupn x ramai yg hadir, tapi aku happy gile la...aku dah lama tak pecah perut gelak!

Kitorg bermalam kat sini la...angin bayu membawa diriku...lalalaa 

Kitorg amek apartment..ni permandangan kat balkoni 

Ni la geng2 otai SMSI...dari kiri pakai tudung mimi,pini
hajar anak pak leman,Intan, aku dan amor...atas amor tu 
anak intan nama dia apan ;) nama glamerrr 

No comments:

Post a Comment